به‌عنوان مدیر تیم نساجی می‌گویم که شرمنده مردم قائمشهر و ماندران شدم که گذاشتم بازی برگزار شود! این کار را به احترام فوتبال و کسانی که دل‌شان به حال فوتبال می‌سوزد، انجام دادیم؛ نه اینکه بخواهند نابرابری‌ها را اشاعه بدهند. رئیس فدراسیون فوتبال هم منتظر بود تا جام را به استقلال بدهد و مبارک استقلالی‌ها باشد. سرم جلوی مردم پایین است
کد خبر: ۱۰۷۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 02 November 2022

ایلنا، اسماعیل اسماعیلی پس از شکست یک بر صفر نساجی مازندران مقابل استقلال در سوپرجام فوتبال گفت:

قبل از بازی استقلالی‌ها همه هتل‌ها را گرفته بودند و برای ما هتل پیدا نمی‌شد. بعد می‌گویید بازی برابر است؟ دل‌مان خوش است که آمدیم سوپرجام برگزار کردیم و جام را به کسی دادیم که در زمین پیروز شد.

او ادامه داد: قبل از بازی جلسه ناهماهنگی برگزار می‌کنند و 20 سهمیه به ما دادند. اگر قرار بود سه هزار صندلی به حریف بدهند، دو هزار جایگاه هم به ما می‌دادند. مهم نیست مسابقه کجا برگزار می‌شود و ما باید بازی می‌کردیم. اگر اعلام می‌کردند تماشاگران می‌توانند بیایند، من استادیوم را پُر می‌کردم. اگر قرار است مسابقه‌ای برگزار شود، شرایط باید برابر باشد؛ نه اینکه جام را پیش از مسابقه به هر دلیلی، به تیم مقابل اهدا کنیم.

سرپرست نساجی با گلایه از حضور تماشاگران اضافه کرد: به‌عنوان مدیر تیم نساجی می‌گویم که شرمنده مردم قائمشهر و ماندران شدم که گذاشتم بازی برگزار شود! این کار را به احترام فوتبال و کسانی که دل‌شان به حال فوتبال می‌سوزد، انجام دادیم؛ نه اینکه بخواهند نابرابری‌ها را اشاعه بدهند. رئیس فدراسیون فوتبال هم منتظر بود تا جام را به استقلال بدهد و مبارک استقلالی‌ها باشد. سرم جلوی مردم پایین است.

اسماعیلی مدعی شد طرفداران حاضر در ورزشگاه علیه نساجی فحاشی کرده‌اند: شاید زیبنده فوتبال نباشد که مدیر یک تیم بخواهد بازی را قطع کند، اما ببینید چقدر روی ما فشار بود. دو هزار و 500 تماشاگر در ورزشگاه بودند. در ابتدا به ما گفتند اگر همان 20 نفر به ورزشگاه آمدند، حق ندارند تشویق کنند. چرا دو هزار و 500 نفر تشویق و توهین کردند و فحش دادند؟ با این حال آنها در ورزشگاه ماندند و بازی تمام شد. بعد به ما می‌گویند بازی را به احترام شهر کرمان و مردم قطع نکن تا جام را بدهیم. حالا که جام دادید، مدیریت درست شد؟

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار