مدیر تعاون روستایی استان همدان از توزیع بیش از ۱۰۹ میلیون لیتر مواد سوختی بین روستاییان این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 07 November 2022

 

مدیر تعاون روستایی استان همدان از توزیع بیش از ۱۰۹ میلیون لیتر مواد سوختی بین روستاییان این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش تابناک همدان،مسعود اکبری با اشاره به توزیع مواد سوختی از طریق فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر مواد سوختی

 

شامل گازوئیل، بنزین، نفت سفید و روغن در بین روستائیان و بهره‌برداران استان همدان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش توزیع این میزان مواد سوختی حدود ۴۶ میلیارد ریال بوده است، افزود: یکی از عمده‌ترین وظایف تعاون روستایی تأمین مواد سوختی و خدمات رسانی به روستاییان از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی تحت نظارت این مجموعه است.

اکبری هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان دانست و تأکید کرد: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستاییان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان تصریح کرد: در این استان ۱۰ جایگاه بنزین و ۳۵۷ واحد فروشندگی‌های سوخت روستایی فعال است و بیشترین توزیع مواد سوختی در شهرستان کبودراهنگ با میزان ۲۴ میلیون لیتر بوده است.

اکبری در ادامه همچنین میزان عرضه محصولات کشاورزی در فروشگاه‌ها و غرف دایم و موقت این استان را چهار هزار و ۶۱ تن برشمرد و افزود: ارزش کالا‌های فروش رفته در فروشگاه‌ها و غرف استان در هفت ماهه نخست سال جاری افزون بر ۴۹۶ میلیارد ریال بوده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار