امام جمعه موقت اصفهان گفت: انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد و صدور قطعنامه‌های ظالمانه علیه ایران باعث خواهد شد ملت ایران مستحکم‌تر رو به جلو حرکت کند.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 25 November 2022

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به تقلای بیهوده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تنفس مصنوعی به اغتشاشگران، گفت: انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد و صدور قطعنامه‌های ظالمانه علیه ایران باعث خواهد شد ملت ایران مستحکم‌تر رو به جلو حرکت کند.
حجت‌الاسلام سید احمد محمودی با اشاره به مناسبت هفته بسیج افزود: امام (ره) تعبیری در خصوص بسیج دارند مبنی بر اینکه که بسیج لشکر مخلص خدا است، هر فردی که فکر انقلابی دارد و در مقابل بی‌عدالتی، ظلم، تجاوز، فتنه و آشوب و اغتشاش زمانه غیرتمندانه می‌ایستد بسیجی است، بسیجیان با این نوع تفکر و اندیشه در حال فعالیت هستند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور ادامه داد: فتنه‌گران و اغتشاشگران هیچ بویی از انسانیت نبردند که بچه‌های ما را اینگونه مظلومانه به شهادت می‌رسانند، اما حضور مردم در تشییع شهدای حادثه تروریستی اخیر سیلی محکمی به صورت سردمداران این اغتشاشات زد.
محمودی با اشاره به تعابیر رهبر انقلاب در خصوص مردم اصفهان، گفت: مردم استان اصفهان در صحنه حضور دارند و وظیفه ما است که در مسیر منویات رهبری حرکت کنیم که همینگونه است و یکی از علمای شاخص این استان شهید مدرس است.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار مردم اصفهان افزود: اگر می‌بینیم اغتشاشگران و آشوب‌گران اینگونه عزیزان ما را به خاک و خون می‌کشانند بدانیم این‌ها ذلیل خواهند شد، اما ما امیدوار و با استقامت به پیش می‌رویم چرا که تنها چیزی که انقلاب را سر پا نگاه می‌دارد حضور مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار