مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۱۸۸ پروژه زیربنایی، بزرگراه، راه هم‌زمان با سفر استانی دولت در استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 08 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، حیدر نوروزی در گفتگو با خبرنگاران درباره پروژه‌های سفر ریاست جمهوری گفت: ۱۸۸ پروژه بااعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهار داشت: شش هزار و ۴۱۹ واحد مسکن مهر در این سفر بهره‌برداری می‌شود که ۳۸۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است . در این سفر ۵۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی شامل زیرسازی و آسفالت، هفت دوربرگردان و زیرگذر نیز بهره‌برداری می‌شود.
نوروزی بابیان اینکه محور ساری خزر آباد یکی از محورهای پرحادثه بوده است گفت: چهار دوربرگردان استاندارد در این محور ایجادشده است.
وی مرکز مدیریت راه‌ها را ازجمله طرح‌هایی برشمرد که در این سفر راه‌اندازی می‌شود و گفت: راه های اصلی مانند هراز، کندوان به دوربین مجهز شده است، همچنین ارتباط بیسمی و تصویری نیز در محورها وجود دارد.
نوروزی بیان داشت: روکش ۲۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در سفر هیئت دولت نیز بهره‌برداری می‌شود و در حوزه فنی و اجرایی نیز ساختمان انتقال خون و بخشداری فریدون‌کنار رو به اتمام است.
نوروزی بیان داشت: درزمینهٔ پروژه مسکن مهر، امسال ۱۰ هزار واحد مسکن بهره‌برداری می‌شود که شش هزار و ۴۱۹ واحد در سفر دولت بهره برداری می‌شود.
نوروزی گفت: کمربندی سمسکنده، ایمن‌سازی محورها در هراز، کناره از دیگر اقدامات است و برای سه حوزه غرب، شرق و مرکز استان قراردادهایی درزمینهٔ نصب نیوجرسی بسته‌شده است.
وی نصب ۹۰ هزار عدد انواع تابلوهای هشداردهنده را از دیگر اقدامات بیان کرد.
وی بحث انتخابات نظام‌مهندسی را ازجمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: ۸۴ داوطلب در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و ۶۰ نفر واجد شرایط کاندیداتوری شدند و از ۸ صبح فردا رأی‌گیری برگزار می‌شود.
وی گفت: انتخابات در ۲۳ حوزه انتخابیه و در شهرهای بزرگ مانند ساری و بابل در دو حوزه برگزار می‌شود.
نوروزی تصریح کرد: شاغلان فعال درراه و شهرسازی، شورای شهر و شهرداری، استانداری طبق ابلاغ وزیر راه و شهرسازی نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند که این امر یک جراحی بزرگ در حوزه نظام‌مهندسی ساختمان است.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بابیان اینکه مازندران ازنظر حمل‌ونقل قابل قیاس با سایر استان‌های کشور نیست گفت: اگر پروژه‌های کمربندی‌های استان تکمیل شود می‌توان به‌راحتی در این بخش مدیریت کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار