مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید سعید قهاری سعید تکمیل شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 10 October 2015
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید سعید قهاری سعید تکمیل شد.

به گزارش فارس، محمد قدیمی در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در تشریح عملکرد 6 ماه منطقه 4 شهرداری همدان اظهار کرد: روکش و لکه‌گیری آسفالت به مقدار 17 هزار تن در سطح منطقه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه روکش رودخانه‌ها و دیوارکشی آن در سطح منطقه انجام شده یا در حال انجام است، افزود: پروژه پوشش رودخانه فرهنگیان، دیوارکشی رودخانه ابوذر، دیوارکشی و پوشش رودخانه پشت پیام نور، دیوارکشی و پوشش رودخانه پشت باغ ایرانی از جمله این اقدامات است.

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان با بیان اینکه 4 هزار و 673 متر جدول‌‌گذاری انجام شده، تصریح کرد: جدول‌گذاری و اجرای کندرو بلوار سیدجمال نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه احداث پارک فدک طی پنج ماه اجرا شد، ادامه داد: احداث بوستان فدک به مساحت 2.5 هکتار انجام شده و علاوه بر آن 3 هزار و 500 متر طول جدول‌گذاری، 10 هزار مترمربع پیاده‌روسازی، کاشت گونه‌های فصلی و دائمی با مساحتی 1.5 هکتار، نصب ست بازی کودکان و بدنسازی پارکی، مبلمان پارکی، پارکینگ خودرو و سرویس بهداشتی انجام شده است.

قدیمی با بیان اینکه فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید سعید قهاری سعید تکمیل شد، خاطرنشان کرد: هرچند این پل پروژه ستادی بود اما کارفرما منطقه 4 بود و خوشبختانه به طور کامل به زیر ترافیک رفت.

وی با بیان اینکه ساماندهی روشنایی معابر، میادین و پارک‌ها و نورپردازی‌های میادین و معابر سطح منطقه نیز در دستور کار قرار داشت، گفت: اخطارهای رفع خطر صادر شده 14 مورد بوده که 10 مورد توسط مالک و یک مورد توسط امور شهری انجام شده است.

مدیر منطقه 4 شهرداری همدانافزود: 15 مورد اخطار برای جمع‌آوری خودروهای فرسوده از سطح منطقه ارائه شده که توسط مالک و حمل با جرثقیل جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: اخطار مشاغل مزاحم 66 مورد، اخطار سد معبر 40 مورد، اخطار مصالح ساختمانی 75 مورد، معدوم کردن سگ‌های ولگرد نیز انجام شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار