مشکل کمبود زمین برای ساخت و ساز در روستای خلعت پوشان بویین میاندشت برطرف شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳ 29 November 2022

فرماندار بویین میاندشت گفت: درشهرستان بویین میاندشت ۴ روستای خلعت پوشان، تنگ بید، جوزار و قلعه خواجه طرح هادی روستایی ندارند.

رضاعلی معصومی افزود: برای رفع برخی از کمبود‌ها و نیاز‌های این روستا‌ها از اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری استفاده می‌شود و تا کنون ۴ میلیاردریال از همین محل جذب و برای کار‌های عمرانی این روستا‌ها هزینه شده است.
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بویین میاندشت هم گفت: خلعت پوشان تنها روستای بخش کرچمبوی بویین میاندشت و جزو روستا‌های زیر ۲۰ خانوار است.
احسان برهانی افزود: یکی از نیاز‌های اهالی روستا تامین زمین مناسب برای ساخت وساز است که برای رفع این مشکل و تا آماده شدن و تصویب طرح هادی، با محوریت بخشداری و هماهنگی برخی ادارات هم، چون جهادکشاورزی، محیط زیست، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و دستگاه‌های خدمات رسان محدوده ۳ و نیم هکتاری موجود روستا به دوبرابر افزایش یافت.
برخی از اهالی روستا نبود راه دسترسی مناسب و آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را از دیگر نیاز‌های روستا بیان کردند و گفتند اگر این امکانات درروستا فراهم شود بطور حتم سکونت دائمی ومهاجرت معکوس به روستا هم دوباره اتفاق خواهد افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار