مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد از تخفیف ۹۵ درصدی درمان مددجویان کمیته امداد توسط بیمه سلامت استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 11 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کیان دهرابپور در نشست با دکتر احمدلو مدیر کل بهداشت و درمان کمیته امداد کشور، دکتر مبشری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: تعداد ۴۹۵۵ نفر از مددجویان کمیته امداد در صندوق سایر اقشار این اداره کل از تخفیفات ویژه ۹۵درصدی در درمان برخوردار هستند.
وی اظهارکرد: اداره کل بیمه سلامت استان برای این افراد که در شهرهای بالای ۲۰ هزار استان حضور دارند با ۱۵ پزشک قرارداد منعقد کرده است تا از طریق نظام ارجاع سطح یک، مسائل پزشکی آنها انجام گیرد.
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در شهرهای زیر ۲۰ هزار و مناطق روستایی و عشایری استان هم بیش از ۷۰۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از این تخفیفات ویژه بهره مند هستند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر احمد لو مدیرکل بهداشت و درمان کمیته امداد کشور نیز ضمن تشکر از همکاری کامل و مناسب بیمه سلامت با کمیته امداد گفت:  به غیر از ۹۵ درصد تخفیف بیمه سلامت، از طرح تحول نظام سلامت پنج درصد دیگر هم پرداخت می شود تا در مجموع مددجویان کمیته امداد از ۱۰۰ درصد تخفیف بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار