مدیرعامل شرکت گاز همدان از برپایی میز خدمت این شرکت در مساجد شهر همدان به مدت 10 شب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 14 December 2022

مدیرعامل شرکت گاز همدان از برپایی میز خدمت این شرکت در مساجد شهر همدان به مدت 10 شب خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، محمد صادق محبی نظر با اعلام این مطلب اظهار داشت: بمناسبت دهه ایام فاطمیه و به منظور ارتباط مستقیم مردم با مسئولین شرکت گاز استان همدان در جهت رفع مشکلات آنها میز خدمت در مساجد شهر همدان مستقر شده است.

وی افزود: از روز یکشنبه 20 آذر ماه هر شب در یکی از مساجد همدان با برپایی میز خدمت حضور یافته و در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران به درخواست‌های مردمی پاسخ داده خواهد شد .

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اعلام اینکه رسیدگی به مشکلات مردم را همواره به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم؛ تصریح کرد: تلاش می کنیم با حضور در بین مردم، پاسخگوی درخواست های آنان بوده و در پیشبرد و تسهیل امور شهروندان اقدامات موثری انجام دهیم.

محبی نظر با تاکید بر لزوم پیگیری درخواست‌ها، شکایت‌ها، پیشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم؛ از برنامه های مختلف گاز همدان در استان برای ارتباط با مردم خبر داد و گفت: علاوه بر ملاقات های حضوری؛ از طرق مختلف از جمله برگزاری میز خدمت جمعه ها در مصلی نماز جمعه، حضور در سامانه سامد، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان ها، ارتباط با رسانه ها و حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما تلاش می شود حضوری پررنگ در بین مردم داشته و بی واسطه با آنان ارتباط برقرار کنیم.

وی خاطر نشان میسازد حضرت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان از میز خدمت شرکت گاز استان همدان بازدید نمودند و عزم شرکت گاز را در خدمت رسانی به مردم شریف همدان را یکی از افتخارات شرکت گاز دانست و از تلاش مدیر عامل و مسئولین شرکت گاز قدردانی نمودند .

لازم به ذکر است: برپایی اولین میز خدمت در مساجد در روز یکشنبه مورخ 20آذرماه در مسجد مهدیه همدان برگزار گردید .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
سلام در مواقع بحرانی اداره گاز باید مصرف بی رویه در محل هایی مثل بلوار بهشت چاپارخانه. خ صنعت همدان کنترل شود یی بازدید صورت بگیره شعله های بزرگ گاز داخل بشکه یا حلب و بخاری همدان کار گذاشتن گاز همین جوری هوا میره. مدیریت شرکت گاز ضعیفه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار