طرح‌های توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی فضای سبز پارک ناژوان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 13 December 2022

مدیر طرح ساماندهی پارک ناژوان گفت: اجرای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر لوله‌کشی شبکه توزیع در کل عرصه شامل مادی‌ها و فضای سبز ناژوان جهت انتقال آب و تسهیل در آبرسانی فضای سبز در حال تکمیل است.

مهدی قائلی افزود: در دو ماه گذشته بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح لوله‌کشی قطره‌ای در فضای سبز ناژوان تأمین اعتبار شده که با اجرای این طرح، وسعتی بیش از ۳۰ هزار متر مربع تحت پوشش قرار می‌گیرد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: برای تأمین هزینه اجرای طرح لوله‌کشی شبکه توزیع آب نیز حدود چهار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پهنه ۱هزار و ۲۰۰ هکتاری عرصه فضای سبز ناژوان گفت: طرح حذف گونه‌های پرمصرف و جایگزینی آن با گونه‌های مقاوم به کم‌آبی در قطعه‌های بزرگی از فضای سبز ناژوان نیز در حال اجرا است.

قائلی افزود: بیش از شش هزار متر مربع از فضای ناژوان در دو ماه گذشته و در مرحله اول اصلاح و جایگزین گونه‌های آن اجرا شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از شهروندان و گردشگران خواست با توجه به فرارسیدن ایام سرد سال از روشن کردن آتش در محدوده ناژوان که باعث از بین رفتن درختان و آسیب رساندن به عرصه فضای سبز آن، می‌شود، خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار