هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان در حالی در اردبیل در حال برگزاری است که این انتخابات با استقبال رأی‌دهندگان روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 08 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی انتخابات از صبح امروز با حضور مهندسان آغاز شده که در این دوره از انتخابات که حجم تبلیغات نیز وسیع بوده مهندسان برای رأی دادن در پای صندوق‌ها حاضر شده و در صف‌های طولانی و بسیار شلوغ رأی‌گیری در حال انجام است.

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در پنج حوزه انتخابیه اردبیل، خلخال، گرمی، مشگین‌شهر و پارس‌آباد با 76 صندوق اخذ رأی در حال انجام است به طوریکه بیش از هشت هزار و 700 نفر واجد شرایط این انتخابات هستند که می‌توانند آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

در این دوره از انتخابات 11 نفر به عنوان اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزیده می‌شوند تا در هفت رشته عمران، معماری، ترافیک شهری، تأسیسات، برق و... منتخبانشان را برگزیده و انتخاب کنند.

قرار است بعد از شمارش آرا و جمع‌بندی انتخابات 11 نفر منتخب این دوره از انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان اردبیل معرفی شده و با اکثریت رأی عهده‌دار این مسئولیت شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار