فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است
کد خبر: ۱۰۸۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ 20 December 2022

میزان کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر : سرهنگ "احمد ساکی" روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک تُن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۹ ماهه امسال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه برخورد با سوداگران مرگ قاطعانه است، عنوان کرد : در ۹ ماهه امسال نزاع و درگیری فردی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد کاهش و نزاع و درگیری جمعی ۴۰۰ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر به کاهش ۱۴۰ درصدی وقوع قتل اشاره و حضور به موقع عوامل انتظامی، فعالیت فرهنگی کارشناسان انتظامی در مدارس و روستاها، تعامل با ذی‌نفوذان و معتمدان در راستای صلح و سازش نزاع‌ها و بارگذاری مطالب آموزنده در شبکه‌های اجتماعی را از جمله مولفه‌های نیروی انتظامی در کاهش وقوع قتل عنوان کرد.

سرهنگ ساکی همچنین به افزایش ۶ درصدی کشف سرقت و افزایش ۲۰ درصدی سارقان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره و افزود : یک‌هزار و ۹۲ نفر از سارقان در این مدت دستگیر شدند و بیش از ۵۰ باند سارق در سطح این شهرستان منهدم شد.

وی تصریح کرد : ۹۰ درصد وقوع سرقت‌ها منجر به کشف شده است و در مدت یاد شده ۳۵ هزار مورد تماس با سامانه ۱۱۰ ثبت شد که ۸۰ درصد این تماس‌ها به صورت میدانی پلیس، عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی ملایر تاکید کرد : امنیت خط قرمز ما است و در حال حاضر با تلاش نیروی انتظامی و پلیس، امنیت خوبی در شهرستان حاکم است و با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد می‌کنیم.

سرهنگ ساکی نقش و اثرگذاری رسانه‌ها را در تنویر افکار عمومی مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن در جنگ رسانه‌ای با انتشار اخبار کذب، احساسات نسل جوان را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحریک می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار