رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: پلیس با متصدیان جایگاه‌های سوختی که با سوء استفاده از سهمیه بنزین خودرو‌های تاکسی اقدام به توزیع بنزین خارج از شبکه می‌کنند، برخورد می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ 22 December 2022
به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ مهدی افشاری گفت: برابر بررسی‌های کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اخیرا تعدادی از جایگاه داران عرضه سوخت در سطح استان اقدام به جمع آوری کارت سوخت تاکسی‌های دارای سهمیه بنزین کرده و در جایگاه اقدام به فروش بنزین سهمیه‌ای با قیمت آزاد می‌کنند که در صورت اطلاع پلیس با فرد خاطی برخورد خواهد شد.
او  با بیان این که تاکنون یک جایگاه در این زمینه شناسایی و یک متهم در این زمینه دستگیر شده است، افزود: این فرد از ابتدای سال تاکنون ۵ هزار لیتر بنزین سهیمیه‌ای را به قیمت آزاد فروخته بود.
رئیس پلیس امنیت اقصادی البرز می گوید: برابر بررسی‌های انجام شده ۳۸ جایگاه سوختی دیگر در زمینه سوء استفاده از سهیمیه بنزین خودرو‌های تاکسی شناسایی شده و اقدامات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.
سرهنگ افشاری در پایان افزود: برابر قانون کارت هوشمند سوخت، فروش سهمیه سوخت خلاف قانون است و پلیس به عنوان ضابط قضایی در صورت اطلاع از این موضوع برابر قانون با افراد متخلف برخورد خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار