کارگاه آموزش مبانی و اصول مبارزه با پولشویی، پنجشنبه 1 دی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار و سرپرست این شرکت ضمن تاکید بر اخلاق و قانون مداری به عنوان شروط اصلی پیشگیری از وقوع جرائم مالی، یادگیری و شناخت جنبه های مختلف پولشویی را الزامی دانست که می تواند باعث حصول اطمینان از عدم مبادرت ناآگاهانه به انجام جرم شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 23 December 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهندس قباد ناصری با بیان اینکه برگزاری کارگاه های اینچنینی برای ایجاد نگاه نو و درک نوین نسبت به جنبه های مختلف پول شویی بسیار مهم است، گفت: مبارزه با پولشویی به عنوان یک خط‌مشی جهان شمول در دستور کار قرار گرفته  و در حال حاضر، این مساله مهم کشور ما در نظام پولی و بانکی محسوب می‌شود.

وی افزود:  تحقیقات نشان داده است که استفاده  نظام‌ مند از الگو های زیرساختی بر اساس استانداردهای قانونی و بین المللی باعث  بهبود عملکرد در  مبارزه با پولشویی و مدیریت بهینه چالش‌های مرتبط می‌گردد.

شایان ذکر است  مدرس این کارگاه که پیرو  الزام سازمان حسابرسی کشور برگزار شد، دکتر محمد حسین دهقان، رئیس کل مبارزه با پولشویی بانک مرکزی بود که به تشریح قانون مبارزه با پولشویی جمهوری اسلامی ایران، بررسی ویژگی های جرم پولشویی، شناسایی منشاء پولشویی و ارائه راهکارهای مبارزه صحیح با پدیده پول شویی پرداخت.

برچسب ها: نفت و گاز مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار