رئیس کل دادگستری استان ایلام ؛
رئیس کل دادگستری استان ایلام با تاکید بر نظارت مستمر ارگان های مسوول برای مقابله با گران فروشی، گفت: انتظار مردم برای ایجاد ثبات در بازار به حق است.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ 01 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  عمران علی محمدی روز یکشنبه در نشست بررسی وضعیت گرانی های اخیر با حضور معاون دادستان مرکز استان ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی ، مسئول اماکن نیروی انتظامی و معاون سازمان صمت استان اظهار داشت: امروز پذیرفته نیست که با وجود ما بازار دچار تلاطم بوده و مردم شاهد بی نظمی در زمینه عرضه و توزیع کالا و گرانفروشی باشند.

وی به موضوع گرانی نرخ ارز و بی نظمی در بازار و گرانفروشی پرداخت و با اشاره به اقدامات اخیر دشمن در جهت فلج کردن اقتصاد مملکت برای وارد کردن فشار به اقشار مختلف جامعه از جمله ایجاد اختلال در حمل و نقل ، اختلال در بازار دارو ، تشویق کسبه به تعطیلی بازار و ... افزود: دشمن بعد از ناکام ماندن از رسیدن به اهداف خود اکنون به روش دیگری بازار را مورد تهدید قرار داده و آن فشار اقتصادی از طریق تحریم بیشتر و در نتیجه گران شدن ارز و طلا و ایجاد تورم و بی ثباتی در بازار در راستای تحت فشار قرار دادن مردم و رسیدن به اهداف شوم خود است.

رییس کل دادگستری ایلام یادآور شد: بنابراین در این شرایط باید با تمام توان به اجرای قوانین و مقررات اقدام کرده و خواسته مردم نیز از ما مبارزه با گران فروشی و ایجاد ثبات در بازار است.

علی محمدی تاکید کرد: عده‌ای با سوء استفاده از گرانی ارز می خواهند در بازار اخلال ایجاد کرده و گرانفروشی کنند، لازم است به عنوان قوه قضاییه و تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط وارد عمل شده و با تمام توان با گران فروشان برخورد کرده تا در عرصه توزیع و عرضه کالا شاهد بی نظمی نباشیم./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار