۱۵۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی رسیده است.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 01 January 2023

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: شرایط بیش از دو هزار و ۴۰۰ متقاضی از اداره ثبت اسناد و املاک و استعلام تسهیلات بانک مسکن انجام شده است.

حسین صفری افزود: بیش از هزار و ۶۰۰ متقاضی نیز به قرمز شدن فرم خود اعتراض داشتند که پس از مراجعه به این اداره، بررسی شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: برای تامین زمین برای اجرای این طرح، قطعه زمینی با وسعت تقریبی ۱۵ هکتار از اراضی جنب مسکن مهر دیزیچه به این موضوع اختصاص داده شده که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در دست اقدام است.

صفری افزود: در حال حاضر طرح جامع شهر مبارکه در دست بازنگری و جلسات کمیته کارشناسی آن به پایان رسیده و در حال تصویب است و همچنین طرح‌های تفصیلی شهر‌های زیباشهر، طالخونچه، کرکوند و دیزیچه نیز در دست تهیه و اقدام است.

وی با بیان اینکه ایجاد تردد ایمن و رفع نقاط حادثه خیز یکی از اولویت‌های کاری این اداره است گفت: هم اکنون طرح ساخت باند دوم محور مبارکه – بروجن به طول ۲۸ کیلومتر با ردیف اعتبار ملی در شهرستان مبارکه در دست اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه افزود: در راستای تامین خدمات در محدوده و حریم شهر‌های شهرستان مبارکه، در مجموع شش هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی دولتی با کاربری‌های مختلف واگذار شد.

صفری گفت: این اراضی شامل دو قطعه زمین با کاربری اداری به مساحت ۷۰۰ مترمربع، ۱۲ قطعه زمین با کاربری تجاری به مساحت ۳۰۰ مترمربع و دو قطعه زمین با کاربری صنعتی به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :