فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام ۱۲ باند سازمان یافته انواع جرائم در شهرستان ری خبر داد و گفت: در هجدهمین مرحله از طرح رعد ۲۶۲ نفر متهم دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ 03 January 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان صبح امروز در هجدهمین مرحله از طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به اقدامات انجام شده در این مرحله از طرح رعد اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ۴۸ ساعت گذشته پس از اقدامات اطلاعاتی، فنی و تخصصی و عملیات‌های پیچیده در سطح حوزه استحفاظی شهرستان که توسط کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی انجام شده است، دستاورد‌های قابل توجهی در برخورد با متخلفین داشته و در هجدهمین مرحله از طرح رعد ۲۶۲ نفر از متهمین دستگیر و ۱۲ باند سازمان یافته انواع جرائم متلاشی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: ۱۴۸ نفر از سارقان که بیشتر حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین خشن بودند توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

جلیلیان با بیان اینکه ۱۱۶۱ لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط و ۴ نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند تصریح کرد: ۲۹ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر اعم از خرد و کلان در عملیات‌های منسجم دستگیر و بیش از ۳۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اموال مکشوفه و مسروقه در این مرحله ۱۴ میلیارد تومان است که پرونده‌ها به همراه متهمین به مراجع قضایی ارسال شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار