مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه از لزوم دغدغه مندی آحاد جامعه نسبت به محیط زیست خبر داد و گفت: اجرای قانون هوای پاک را با جدیت دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ 09 January 2023

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کار گروه قانون هوای پاک شامل ٢٣ دستگاه است که تکالیفی برایشان مشخص شده یکی از آن دستگاه‌ها محیط زیست است و سازمان حفاظت از محیط زیست ناظر بر اجرای قانون هوای پاک است.

وی افزود: هر کدام از دستگاه‌ها به نوعی از وزارت کشور، پلیس راهور، آموزش و پرورش، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی، وظایفی دارند که قانونگذار مشخص کرده ما هم اخیرا به دستگاه‌ها اعلام کردیم که خدمات در این راستا را به محیط زیست اعلام کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین درخواست جلسه‌ای از استاندار کرمانشاه داشتیم که وقتی قرار دهند و روی این موضوع صحبت شود.

وی گفت: هوای پاک قانونی است که از سال ٩۶ مصوب شده و در سال ٩٧ باید اجرایی می‌شد هر کدام از دستگاه‌ها این تکالیف را به هر دلیلی، از جمله کمبود اعتبار و .. اجرایی نکردند اکنون به دنبال این هستند در صورت اجرایی نشدن اصلاح و بازنگری شود.

وی تصریح کرد: هفته آینده که به عنوان هفته هوای پاک نامگذاری شده، برنامه‌هایی اجرا خواهد شد که قطعا مثمر ثمر است.

جلیلیان تاکید کرد: نیاز است آحاد مردم به مساله محیط زیست اهمیت بدهند و در این راستا کمک کنند، غیر از این نمی‌توانیم ادعای این را داشته باشیم که محیط زیست ما سالم و هوا عاری از آلودگی است، همگی در قبال محیط زیست مسئول هستیم و باید به این حیطه ورود پیدا کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار