بیرانوند که دقیقه 119 بجای گوهری به میدان آمد دو پنالتی تیم ون پارس اصفهان را مهار کرد
کد خبر: ۱۰۸۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ 10 January 2023

مصاف تیم‌های پرسپولیس و ون‌پارس اصفهان بعد از تساوی ۲ بر ۲ در وقت‌های اضافه، با برتری ۴ بر یک پرسپولیس در ضربات پنالتی تمام شد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و ون‌ پارس اصفهان از ساعت ۱۵ در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در طول ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد و بعد از تساوی دو تیم در وقت‌های اضافه، پرسپولیس با نتیجه ۴ بر یک در ضربات پنالتی پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت.

پرسپولیس ۲ – ون پارس ۲ (پیروزی پرسپولیس در ضربات پنالتی)
گل‌ها: گئورگی گولسیانی (پنالتی) در دقیقه ۶۰ و مرتضی پورعلی‌گنجی در دقیقه ۷۷ برای پرسپولیس - ایمان کیانی در دقیقه ۱۰ و ابوذر صفرزاده در دقیقه ۶۶ برای ون پارس

پنالتی: پرسپولیس ۴ - ون پارس یک

کارت زرد: حسین فلاحیان از ون پارس

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری (علیرضا بیرانوند ۱۲۰)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (امید عالیشاه ۴۶)، سروش رفیعی (وحدت هنانوف ۷۷)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، سینا اسدبیگی (میلاد سرلک ۱۰۶)، وحید امیری، گئورگی گولسیانی (فرشاد فرجی ۵+۱۰۵)، محمد عمری و سیامک نعمتی (مهدی عبدی ۴۶).

ترکیب ون پارس: احمد مهرابی، علی آزادمنش، محمد امینی، میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان، ابوذر صفرزاده، محمدامین کاویانی (ایمان شوریابی ۶۴)، محمدرضا شیرزادی، رضا حبیب‌زاده و پوریا قشلاقی. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار