مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تحریم سپاه پاسداران توسط کشورهای غربی نشان دهنده انفعال آنها است.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 21 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حجت الاسلام یوسف احمدی اظهار کرد: قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تحریم ها و گروه‌های تروریستی به گمان آنها نشان از استیصال و ضعف آنها در مقابل اقدامات سپاه در منطقه است.

وی افزود: همچنین شکست آمریکا و کشورهای غربی برای ایجاد ناامنی در کشور باعث خشم آنها شده به صورتی که با انجام چنین اقداماتی قصد اقدامات نمایشی دارد و براساس نظر کارشناسان این اقدام فاقد هرگونه پشتوانه عملی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سپاه پاسداران با توجه به دید بلند و حکیمانه امام خمینی(ره) تشکیل شد و امام راحل فرمود اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند سپاه یک نیروی نظامی با قدرت ایمان و پشتوانه اعتقادی است.

احمدی بیان کرد: اقدامات سپاه در سیل، زلزله، کمک‌های معیشتی، کرونا و سایر حوزه‌ها بسیار ارزنده است که نشان از روحیه مردمی، محرومیت زدا و مردمی آن است که همواره به مردم خدمت رسانی کرده است.

وی ادامه: تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی در سراسر کشور نشان از جایگاه سپاه در قلب تمام مردم ایران دارد و انجام چنین اقداماتی نه تنها باعث تنزل جایگاه سپاه نخواهد شد بلکه ارزش‌های سپاه را بیش از گذشته نمایش خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: نقش سپاه در پشتیبانی از کشورهای محور مقاومت و شکست نقشه آمریکا برای تسلط داعش بر منطقه و غارت منابع کشورهای اسلامی سبب انفعال کشورهای غربی در برابر سپاه شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار