رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: دستگاه قضایی استان از یکسو وظیفه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی برای رفع مشکلات اقتصادی آنها و ایجاد اشتغال را دارد و از سوی دیگر حفظ سلامت مردم و رعایت قوانین زیست‌ محیطی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 22 January 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری افزود: کلاتشهر اصفهان با دارا بودن صنایع گسترده و بزرگ در اطراف خود، با مشکل آلودگی هوا روبه‌روست.

وی اظهار داشت: با وجود برخی اقدامات در راه کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از سوی برخی از صنایع استان، هنوز هم با وضع مطلوب فاصله وجود دارد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان اصفهان بر لزوم رعایت مقررات زیست‌ محیطی توسط شرکت‌های تولیدی تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به آلودگی اصفهان و اهمیت سلامت مردم، شرکت‌های تولیدی باید استانداردهای مربوط به آلایندگی‌ها و مسائل زیست‌محیطی را رعایت کنند و هر هزینه‌ و اقدامی را که بمنظور کاهش آلایندگی ضروریست، انجام دهند.

جعفری در پایان از پیگیری ویژه دستگاه قضایی برای کاهش آلاینده‌های هوای اصفهان توسط مدعی‌العموم و دادستان مرکز استان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار