تابناک: مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري اصفهان از كاهش 30 تا 60 درصدي قيمت انواع سنگ مزار در آرامستان باغ رضوان از ابتداي بهمن ماه سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹ 26 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا محمدعلي خبوشاني اظهار كرد: متأسفانه در گذشته برخي افراد سودجو و غير متعهد با سوء استفاده از فضاي احساسي و عاطفي خانواده‌هاي سوگوار به منظور كسب سود اقدام به فروش سنگ‌هاي بي‌كيفيت و با قيمت‌هاي گزاف مي‌كردند كه اين امر نارضايتي‌ها و شكايت‌هاي متعددي به دنبال داشت.

وي با بيان اينكه سازمان آرامستان‌هاي اصفهان در تعريف جديد،‌ مسئوليت تهيه، فروش، طراحي، حكاكي و نصب سنگ مزار را بر عهده گرفته است، ادامه داد: بر اساس ليست‌هاي موجود و با موافقت و مصوبه هيأت مديره پنج نوع سنگ مزار به عنوان سنگ‌هاي سازماني خريداري و در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

مديرعامل سازمان آرامستانهاي شهرداري اصفهان اضافه كرد: سنگ‌هاي سفيد هرات، برزيلي، نطنز فرآوري شده و معمولي و كريستال در سه سايز استاندارد 50×100، 50×150 و 60×120 بيشترين درخواست‌هاي مردمي در يك سال گذشته بوده است كه بر همين اساس به صورت عمده خريداري و با قيمت‌ها كمتر به خانواده متوفيان عرضه مي‌شود.

خبوشاني با اعلام ممنوعيت نصب ديگر سنگ ها در آرامستان باغ رضوان با توجه به متنوع بودن سنگ‌هاي سازماني گفت: با توجه به ضرورت زيبايي، يكنواختي و وحدت رويه در سنگ‌هاي مزار، از اين پس مجوز نصب هيچ نوع سنگ غير از سنگ‌هاي سازماني صادر نخواهد شد.

وي يكي از ويژگي‌هاي مهم فرآيند جديد را غنابخشي به متون و محتواي سنگ‌هاي مزار عنوان كرد و افزود: واحد شعر و متن روابط عمومي سازمان در طول اين مدت بيش از پنج هزار بيت شعر صحيح و پر محتوا متناسب با سنگ‌هاي مزار تهيه كرده كه در دفتر طراحي در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت تا علاوه بر پر بار شدن محتوا، از درج مطالب انحرافي و در بعضي مواقع، غير اسلامي نيز در اين متون جلوگيري شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار