مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پویش بزرگ کتابخوانی «هیس‌طوری» نقش قابل توجهی در آگاه‌سازی دانش‌آموزان دارد و اثرات تربیتی ماندگاری برجای خواهد گذاشت.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ 30 January 2023

محمدرضا ابراهیمی در نخستین نشست کمیته پویش بزرگ کتابخوانی هیس‌طوری اظهار داشت: آموزش و پرورش اصفهان با هم‌افزایی خوبی که بین بخش‌های مختلف آن وجود دارد تاکنون اقدامات بزرگی داشته و بی تردید در زمینه این پویش که مورد تأیید و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است نیز حرکت خوبی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به محتوای کتاب‌های پویش هیس‌طوری، تاریخ را جامعه‌شناسی گذشته دانست و افزود: با تاریخ است که می‌توان به هویت گذشتگان پی برد و راه و مسیر آینده را مشخص کرد و به همین دلیل، بزرگان گفته‌اند تاریخ عبرت است.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: طرز تفکر غرب چنین است که هدف، وسیله را توجیه می‌کند و این موضوعی است که کتاب‌های این پویش به‌خوبی به آن پرداخته‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد: اجرای پویش‌هایی چون پویش بزرگ کتابخوانی هیس‌طوری نقش قابل توجهی در آگاه‌سازی دانش‌آموزان دارد و اثرات تربیتی ماندگاری برجای خواهد گذاشت؛ از جمله این‌که دانش‌آموز به تمدن و هویت خود افتخار می‌کند و این سبب ایجاد تعلق خاطر به تمدن و هویت کشور و در نتیجه تعهد به پیشرفت تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

در این نشست همچنین معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز اظهار داشت: محتوای این کتاب، نیاز امروز جامعه و دانش‌آموزان است زیرا دشمن روی ذهن و فکر دانش‌آموز ما کار کرده و واقعیت‌ها را برعکس به او جلوه داده است.

وی میزان حضور دانش‌آموزان استان را در این پویش نسبت به جمعیت خوب ارزیابی کرد و گفت: مسئولان و مجریان طرح باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مضاعف، سطح استان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهند تا حضور دانش‌آموزان اصفهانی در این پویش پررنگ‌تر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار