علی بیطرفان از فیلمسازان پیشکسوت قم با بیان اینکه سال‌هاست افسوس و حسرت داشتن یک فیلم از قم را در جشنواره فجر می‌خوریم، گفت: لازم و ضروری است که یک حمایت و همت ویژه‌ای در سطح استان صورت بگیرد تا ان‌شاءالله برای سال آینده شاهد فیلمی از استان قم در این جشنواره باشیم.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 12 February 2023

به گزارش تابناک قم، علی بیطرفان در حاشیه برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم، در گفت‌وگویی اظهار داشت: برگزاری جشنواره فیلم فجر در سطح استان‌ها اتفاقی مبارک و بسیار عالی است و همیشه همه اهالی فرهنگ و هنر و دوستداران سینما از این موضوع استقبال می‌کنند.

این مدرس سینما در قم افزود: نکته‌ای که هر سال از آن سخن گفته می‌شود و افسوس و حسرت آن را می‌خوریم، این است که استان قم حداقل فیلمی در این‌گونه جشنواره‌ها داشته باشد و امسال نیز از مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم این درخواست را داشتیم.

بیطرفان خاطرنشان کرد: لازم و ضروری است که یک حمایت و همت ویژه‌ای در این امر در سطح استان صورت بگیرد تا ان‌شاءالله برای سال آینده این اتفاق رقم بخورد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنرمندان استان قم در عرصه‌های گوناگون که برخی از آن‌ها نیز در سطح ملی درخشیده‌اند، گفت: هم به لحاظ کمّی و هم به لحاظ کیفی، بدون اغراق فیلمسازان خوبی در استان قم داریم.

این فیلمساز پیشکسوت استان قم اضافه کرد: گواه حرف بنده جوایز متعددی است که هنرمندان استان قم در جشنواره‌های گوناگون ملی کسب می‌کنند.

وی با اشاره به مهاجرپذیر بودن استان قم تأکید کرد: این مسئله ظرفیت و توانمندی استان قم را در رشته‌های مختلف هنری بالاتر برده است. چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم از ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه در سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار