سوژه هایی که تیتر رسانه های اصفهان شد؛
تابناک: یک انتخابات و تبلیغات شور آن در استان اصفهان حاشیه های زیادی را در هفته گذشته به همراه داشت که احتمال می رود در روزهای پایانی هنزو هم این حاشیه ها دامن گیر فضای اقتصادی اصفهان باشد. البته پایان هفته در اصفهان با اقدامی جالب از سوی استاندار اصفهان و برای نشان دادن اهمیت حفظ محیط زیست پایان یافت.
کد خبر: ۱۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ 06 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، اصفهان در هفته ای که پشت سر گذاشت تا کمتر از 15 روز دیگر به نخستین روزهای سال 94 نزدیک شود، با سوژه ها و تیترهای جدید با بو عید به استقبال یک هفته خبری رفت.
خبر مرمت برخی آثار تاریخی اصفهان مانند عصارخانه ها در آستانه سال جدید و ورد گردشگران از جمله این خبر ها بود. میراث فرهنگی گرچه سعی دارد اصفهان و بناهای تاریخی آن را برای میزبانی از میهمانان نوروز آماده کند اما کمبود همیشگی بودجه امکان این آرزو را به میراثی ها نخواهد داد.
اعلام قیمت انواع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید از مرغ گرفته تا گل شبوی عید از دیگر خبرهایی بود که هفته جاری مورد بررسی رسانه های اصفهان قرار گرفت.
بازدید استاندار اصفهان از موزه دفاع مقدس استان و دستور تسریع در ساخت آن از خبرهای مهم این هفته بود چراکه طرح ساخت این موزه هم در زمره پروژه های معروف چندین ساله اصفهان است.که حال امید آن می رود با این دستور قاطع زرگرپور شاهد بهره برداری از آن در آینده ای نزدیک در استانی که 120 هزار شهید تقدیم جمهوری اسلامی کرده است، باشیم.
تداوم آب زاینده رود در ایام نوروز که خبر آن از سوی فرماندار اصفهان اعلام شد دیگر خبر خوب این هفته اصفهان بود.
جلسه های داغ و پرحاشیه فعالان اقتصادی استان اصفهان برای تبلیغات در خصوص انتخابات اتاق بازرگانی دیگر خبرهای داغ اصفهان در این هفته بود که اظهارنظرهای مختلف هریک از چهره های به نام اصفهان در عرصه اقتصاد واکنش دیگر فعالان را به همراه داشت. البته این بحث های داغ هنوز هم ادامه دارد و گویی قرار است تا زمانیکه سوت پایان رقابت برای ورود به اتاق بازرگانی به صدا دربیاید هم ادامه داشته باشد.
پایان هفته هم با تیتر شدن درختان شهر رقم خورد. به مناسبت روز درختکاری اصحاب رسانه اصفهان اقدام به کاشت درخت در روز گذشته کردند و البته امروز استاندار اصفهان با حضور در منطقه سجزی و در میان گرد و غبار و وزش سنگین طوفان و شن های روان به کاشت درخت اقدام و در روز گذشته نیز امام جمعه اصفهان یک نهال درخت در اصفهان کاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار