فرماندار مارگون؛انتظار داریم تمامی دستگاههای عضو شورای مدیریت بحران همچون هلال احمر بلافاصله در منطقه حادثه دیده حاضر شوند و نقش خود را ایفا کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 16 February 2023

 فرماندار مارگون در مصاحبه با خبرگزاری تابناک گفت: انتظار داریم تمامی دستگاههای عضو شورای مدیریت بحران همچون هلال احمر بلافاصله در منطقه حادثه دیده حاضر شوند و نقش خود را ایفا کنند.

لازم به ذکر است بر اثر بارش برف و باران روزهای اخیر، مناطق وسیعی از استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرستان مارگون تحت تاثیر بارندگی و سیل قرار گرفت که نجاتگران هلال احمر از بدو وقوع بارش ها تا چندین روز بعد و در حال حاضر به کمک آسیب دیدگان شتافته و ضمن کمک به تخلیه آبگرفتگی معابر و منازل و اقدام به توزیع بسته‌های غذایی و مایحتاج اولیه زندگی در میان آسیب دیدگان در روستاهای همجوار و خود شهرستان کردند.

 اندرخور در ادامه افزود: با توجه به اینکه بار شهای اخیر خسارات زیادی را به منازل مسکونی زمین های کشاورزی و باغات روستاهای این شهرستان وارد کرده است درحال جمع آوری اطلاعات کلی و مستندات کافی جهت اعلام میزان خسارت به استانداری کهگیلویه و بویراحمد می باشیم و از دهیاران و نیرو های نظامی و انتظامی بصورت ویژه میخواهم که میزان و نحوه خسارات وارده را پس از جمع بندی جهت تصمیمات نهایی به این فرمانداری ارسال نمایند. 

تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان مارگون از امداد رسانی نیروی های هلال احمرتقدیر و تشکر فرماندار شهرستان مارگون از امداد رسانی نیروی های هلال احمرتقدیر و تشکر فرماندار شهرستان مارگون از امداد رسانی نیروی های هلال احمرتقدیر و تشکر فرماندار شهرستان مارگون از امداد رسانی نیروی های هلال احمرتقدیر و تشکر فرماندار شهرستان مارگون از امداد رسانی نیروی های هلال احمرتقدیر و تشکر فرماندار شهرستان مارگون از امداد رسانی نیروی های هلال احمر

تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان مارگون از امداد رسانی نیروی های هلال احمر

تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان مارگون از امداد رسانی نیروی های هلال احمر

تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان مارگون از امداد رسانی نیروی های هلال احمر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار