کد خبر: ۱۰۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 10 October 2015
شهردار منطقه 2 کرج از جمع‌آوری و ساماندهی 116 متکدی دراین منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، احمدرضا خلوصی اظهار کرد: این تعداد متکدی در اجرای یکطرح ضربتی شناسایی و جمع‌آوری شده‌اند.

شهردار منطقه 2 کرج از جدیت پیگیری طرح جمع‌آوری عاملان سدمعبر و دستفروشان منطقه طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در نظر داریم تا با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان و مشارکت آنان در تنظیف معابر و رفع سد معبر، خدمات شایسته‌تری را به شهروندان ارائه دهیم.

خلوصی با اشاره به اینکه سد معبر یکی از معضلات و مشکلات موجود در سطح شهرها است، عنوان کرد: در همین راستا حوزه خدمات شهری منطقه 2 شهرداری به منظور جلوگیری از تجمع عاملان سد معبر و دستفروشان در سطح منطقه از ابتدای سال 94 تا کنون اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده و آنها را اجرایی کرده است.

وی اظهار داشت: حضور دستفروشان و ایجاد سد معبر توسط آنها در سطح منطقه به ویژه در سه راه نهضت مقابل سازمان آب، چهارراه دانشکده و خیابان تهران؛ نارضایتی شهروندان را به همراه داشت که حوزه خدمات شهری برنامه‌ریزی‌هایی را به جهت مرتفع ساختن مشکل مذکور در نظر گرفته و اجرایی کرد.

خلوصی افزود: بر همین اساس و طی چندین مرحله، با همکاری عوامل نیروی انتظامی و نیروهای کنترل و نظارت منطقه، طرح‌های جهادی و ضربتی پاکسازی عاملان سد معبر از سطح شهر انجام شد که طی آن تعداد زیادی اجناس و لوازم ضبط شد و به انبار خدمات شهری انتقال داده شد.

شهردار منطقه 2 از جمع‌آوری 62 دستگاه خودرو بار و 116 نفر متکدی که پس از شناسایی به ستاد ساماندهی تحویل داده شدند خبر داد و گفت: این مهم از جمله وظایفی است که در قانون شهرداری‌ها برای این دستگاه خدمات‌رسان در نظر گرفته شده است و از سوی مسئولان ذیربط با جدیت پیگیری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها در 6 ماه نخست سال به صورت ضربتی صورت گرفته، اظهار داشت: اجرای این عملیات‌ها منجر به رفع سد معبر توسط دستفروشان و پاکسازی منطقه از متکدیان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار