استاندار خوزستان گفت: پزشکان ما در داخل و خارج از کشور، مقاومت را با جان خود معنا کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ 21 February 2023

علی اکبر حسینی محراب در نخستین یادواره شهدای جامعه پزشکی خوزستان که امروز (۲ اسفندماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در معرفی سلوک شهدا به سالک‌هایی که می‌خواهند مسیر را طی کنند، معلم‌های خوبی باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در دوران دفاع مقدس آمریکایی‌ها مرز پدافندی ایران را در اختیار عراقی‌ها قرار می‌دادند و هر چیزی در اختیار داشتند، برای زدن استفاده می‌کردند و بعد کار امدادگران، پزشکان و پرستاران آغاز می‌شد و فرشته الهی مجروحان بودند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برخی از امدادگران، پرستاران و پزشکان ایستاده می‌خوابیدند، گفت: امیدواریم نسل آینده پرستاران، پزشکان و دیگر بخش‌های این عرصه، این مسیر را به خوبی بشناسند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا ستاره‌های روی زمین هستند، عنوان کرد: خداوند برای هر جایی نورافکن گذاشته و نورافکن شهدا از همه چیز شفاف‌تر، روشن‌تر و عملی‌تر است زیرا این شهدا جان خود را فدا کردند.

استاندار خوزستان گفت: امروز بعد از این همه سال می‌بینیم انقلاب اسلامی ایران با این عظمت در سطح جهان و داخل کار را دنبال می‌کند. از طرفی پزشکان در تراز انقلابی را نگاه کنید. همچنین پزشکان بدون مغز صدها توطئه و مشکل را برای دنیا ایجاد می‌کنند و برخی از آن‌ها وسیله‌ای برای نظام‌های ننگین و سوءاستفاده‌گر شده اند. در سوریه دیدیم تمام توطئه‌ها برای تخریب چهره مقاومت توسط این گروه‌ها تحت عنوان پزشکان بدون مغز انجام می‌شد در حالی که پزشکان ما در داخل و خارج از کشور، مقاومت را با جان خود معنا کرده‌اند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار