مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، موفقیت در کسب رتبه برتر اولین رویداد ملی بحران ایران قوی را نتیجه همکاری همگانی دانست.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ 21 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد علیرضا نیکروز با انتشار پیامی، این موفقیت را نتیجه مدیریت فرماندهی واحد در سطح عالی استان و هماهنگی و همدلی مجموعه مدیریتی استان دانست و افزود: حمایت‌های بی دریغ و شبانه روزی دکتر احمد زاده استاندار، دکتر نامی ریاست سازمان مدیریت بحران کشور و همکاران آن مجموعه، همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، روسای دانشگاه‌های استان و مجموعه مدیران و اعضای پارک علم و فناوری، نخبگان و فناوران استان، دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و نیز کار و تلاش بی وفقه و شبانه روزی همکاران خود در اداره کل مدیریت بحران خصوصا دبیرخانه رویداد، فرمانداران، کارشناسان بحران، اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری، صدا و سیمای مرکز استان در این موفقیت نقش پررنگی داشتند که از همه تقدیر و تشکر می‌شود.

لازم به ذکر است مجموعه نمایشگاهی استان کهکیلویه و بویراحمد در رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱، با حضور نخبگان استان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دانش بنیان استان، و ... مورد استقبال مناسبی قرار گرفته و علاوه بر مدیران و کارشناسان دستگاه ها، از سوی دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، وتعداد زیادی از مقامات عالی کشوری ولشکری ... بازدید شد.

اولین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ در موزه دفاع مقدس تهران با حضور وزارتخانه ها، نیرو‌های نظامی، استانداریها، شرکت‌های دانش بنیان، صنایع، و ... برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار