استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم نوعدوست این استان ۱۷۰ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کرده اند.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 22 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در دیدار رییس کمیته امداد کشور اظهار کرد: مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) با کوله باری از تجربیات ارزنده بیش از چهل ساله گام های موثری در راستای محرومیت زدایی و کمک به محرومان جامعه بر داشته است.

وی افزود: شکل گیری کمیته امداد برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) و در راستای توجه به محرومان جامعه است و در اقصی نقاط کشور شاهد خدمات رسانی به جامعه هدف آنها هستیم.

استاندار ایلام یادآور شد: سال گذشته ۱۰۶ میلیارد تومان مردم ایلام برای کمک به نیازمندان جامعه  کمیته امداد کمک کرده اند و امسال این میزان به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

بهرام نیا تاکید کرد: این مسئله این پیام را دارد که تار و پود مردم ما برگرفته از مساوات، کمک، معاضدت و توانمند کردن افراد نیازمند است و پیام دیگر اعتماد مردم به این نهاد است و این امر جای تقدیر دارد.

استاندار ایلام یادآور شد: میزان تعهد اشتغال استان ایلام ۶ هزار و ۶۷۱ نفر بوده است که تاکنون ۱۵ هزار و ۱۱۴ ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد برای استان ایلام تایید شده است که این میزان رشد ۲۶۶ میزان ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد را نشان می دهد که در این توفیقات کمیته امداد استان نیز سهیم بوده است و جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: مجموعه کمیته امداد استان در حوزه های مختلف از جمله اشتغال و مسکن تلاش های شبانه روزی داشته و در مقیاس ملی رتبه های برتر را کسب کرده اند.

استاندار ایلام ادامه داد: استان ایلام در مقیاس ملی در حوزه ثبت فرصت اشتغال رتبه اول را در ارزیابی های انجام شده کشوری کسب کرده و این اشتغال به سازوکارهای تعریف شده مورد راستی آزمایی قرار گرفته است.

بهرام نیا گفت: کارگروه اشتغال و مسکن و تولید در استان از حوزه های فعال در استان است و کمیته امداد استان در این سه کارگروه بسیار پیشرو بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار