استاندار اصفهان گفت:درصدد هستیم با حمایت مناسب زمینه رونق شرکت‌های دانش بنیان و فعال در حوزه حفظ زنجیره ارزش را فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 25 February 2023

سیدرضا مرتضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مسیر زآینده» در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال اقتصاد دانش بنیان تلاش کردیم حرکت‌های جدیدی در مسیر توسعه این حوزه در استان شکل بگیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز فعالیت در مدیریت استان درصدد بودیم شرکت‌های بزرگ را مجاب کنیم تا در حوزه‌های فناوری و نوآوری ورود و سهم خود را ادا کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: درصدد هستیم با حمایت مناسب زمینه رونق شرکت‌های دانش بنیان و فعال در حوزه تأمین مواد اولیه و حفظ زنجیره ارزش را فراهم کنیم تا اقتصاد دانش بنیان به شکل صحیح و واقعی خود در استان اصفهان معنا پیدا کند.

وی یادآورد شد: معتقدیم برای توسعه استان راهی جز حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنعت گردشگری نداریم لذا در هر حوزه‌ای که بتوانیم سیاست‌های بالادستی و پشتیبانی‌های تسهیلاتی را فراهم کنیم اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا جوانان ما در شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.

مرتضوی ادامه داد: از ابتدای سال با راه اندازی قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان تلاش کردیم تا به خوبی حوزه فناوری و نوآوری را رصد و در این مسیر حرکت کنیم.

گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه از سه محصول دانش بنیان دستگاه لیزر جوش پرتوان هوشمند، توروکار و دستگاه بکس باد گشتاور بالا با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و استاندار اصفهان رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار