رئیس هیئت والیبال آمل گفت: مسابقات والیبال قهرمانی بانوان نوجوان آمل پس از رقابت 11 تیم با قهرمانی کانون ورزشی بانوان کاووسی پایان یافت.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 11 October 2015
به گزارش تابناک مازندران حسن کوچک‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان آمل اظهار کرد: والیبال یکی از رشته‌های پرطرفدار و جذاب در این شهرستان بوده که از سال‌های دور علاقه‌مندان زیادی داشته است.
وی افزود: امروزه نیز پسران و دختران زیادی در آموزشگاه‌ها و کانون‌های معتبر در حال فعالیت این شهرستان مشغول ورزش هستند.
کوچک‌زاده با اشاره به اینکه مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آمل که به‌ مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد، روز گذشته به کار خود پایان داد، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات 11 تیم حضور داشتند.
رئیس هیئت والیبال آمل با اشاره به اینکه این رویداد ورزشی در سالن ورزشی سرپوشیده کوثر دنبال شد، خاطرنشان کرد: تیم‌های کانون ورزشی بانوان کاووسی، صرافی و بهادر به‌ ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی با تاکید بر اینکه باید بیشتر از گذشته بانوان وارد عرصه ورزشی شوند، اضافه کرد: ورزش برای سلامتی و تندرستی بسیار مهم است و بنا به فرموده بزرگان دین عقل سالم در بدن سالم جای دارد.
این مسئول همچنین از رقابت‌های چهارجانبه والیبال بانوان مازندران به‌ میزبانی آمل خبر داد و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها نیز به‌ مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیگیری شد.
کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم‌های والیبال جوانان آمل، امیرکلا، بابل و پیشکسوتان آمل به‌ مدت سه روز با یکدیگر رقابت کردند.
وی ادامه داد: این رویداد ورزشی به‌ صورت دوره‌ای دنبال شد و هر روز دو بازی در آن برگزار می‌شد.
کوچک‌زاده با اشاره به برگزاری 6 دیدار در مسابقات چهارجانبه والیبال بانوان مازندران اظهار کرد: این رقابت‌ها از سطح کیفی بالایی برخوردار بود.
وی افزود: این مسابقات به‌ میزبانی سالن ورزشی سرپوشیده فرهنگ برگزار شد و در پایان بانوان والیبالیست امیرکلا کاپ قهرمانی را از آن خود کردند، والیبالیست‌های جوان آمل نایب قهرمان شدند و تیم‌های والیبال بانوان پیشکسوتان آمل و نماینده بابل به‌ ترتیب مقام‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند.
کوچک‌زاده در پایان گفت: داوران این دیدارها نیز از داوران برجسته دارای مدرک لازم از مازندران بودند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار