رنگ قرمز پس از چند ماه به نقشه کرونایی اصفهان بازگشت و تعدادی از شهرها نیز در وضعیت پرخطر قرار گرفتند که این شرایط گویای گسترش همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ در این استان است.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳ 04 March 2023

بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ از امروز شنبه ۱۳ اسفند و پس از چند ماه، یک شهرستان به رنگ قرمز (بسیار پرخطر) کرونایی در آمد که چادگان در غرب اصفهان است.

پیش از این، در آبان امسال بود که یکی از شهرهای استان اصفهان در وضعیت قرمز قرار داشت و پس از آن تا این هفته هیچیک از شهرهای اصفهان در شرایط بسیار پرخطر قرار نگرفته بود.

در اوائل بهمن امسال نیز رنگ نارنجی (پُرخطر) از نقشه کرونایی استان اصفهان حذف شده بود اما این هفته بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، مجدد به نقشه بازگشت و سه شهرستان دهاقان، فریدونشهر و نایین در شرایط پُرخطر قرار گرفتند.

نگاهی به آمار کرونا در یک هفته اخیر در استان اصفهان نیز نشان می‌دهد که تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیماران بستری در بیمارستان های استان بر اثر کووید-۱۹ رو به افزایش است بطوریکه تعداد بستری ها به بالای ۱۰۰ نفر رسید.

همچنین در هفته گذشته سه مورد مرگ ناشی از کرونا در استان اصفهان ثبت شد درحالی‌که این تعداد مرگ و میر در یک هفته در ماه های اخیر کم سابقه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار