فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با دائر کردن شرکت لیزینگ فروش خودرو و کلاهبرداری پنج هزار میلیارد ریالی از ۳۰۰ شهروند فلاورجانی متواری شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ 12 March 2023

سردار محمدرضا میرحیدری افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان فلاورجان دائر بر کلاهبرداری یک شرکت لیزینگ فروش خودرو از آنان، این موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: فرد مذکور با دائر کردن یک شرکت غیرمجاز لیزینگ اقدام به ثبت نام از متقاضیان خودرو کرده و برای جلب اعتماد مشتریان در ابتدا تعدادی خودرو نیز به آنها تحویل داده و پس از برانگیختن طمع افراد اقدام به دریافت مبالغی بین ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان پول کرده و سپس متواری شده بود.

رئیس پلیس اصفهان افزود: با تلاش شبانه‌روزی و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی ماموران، سرانجام مخفیگاه این متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان فلاورجان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، او در یک عملیات ضربتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

وی اضافه کرد: با بررسی حساب‌های فرد مذکور مشخص شد که او از ۳۰۰ نفر از شهروندان فلاورجان و شهرستان‌های تابعه استان بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس اصفهان اضافه کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات ارائه شده به جُرم خود اقرار کرد و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سردار میرحیدری از تلاش برای دستگیری همدستان متهم خبر داد و در عین حال به شهروندان توصیه کرد تا برای سرمایه‌گذاری در زمینه ملک، زمین، ساختمان، خودرو و دیگر کالاها پیش از ثبت نام و واریز وجه در باره اعتبار قانونی شرکت‌ها اطلاعات لازم را کسب کنند و فریب تبلیغات دروغین آنها را نخورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار