مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از کاشت ۴۵ هزار بوته گل در محور میانی گذر چهارباغ عباسی در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 14 March 2023

محمدباقر کلاهدوزان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در آستانه سال نو، آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی و شهروندان در دستور کار مدیریت منطقه ۳ قرار گرفته که هرس ویژه درختان در تمامی میادین و چهارراه‌ها، گل‌کاری و ساماندهی فضای سبز از جمله این اقدامات است.

وی از نصب المان‌های نوری و جعبه‌های گل در نقاط مختلف این منطقه خبر داد و افزود: المان‌های نوری در خیابان مشتاق و دیواره خیابان سپاه نصب شده و به زودی در خیابان سپه نیز نصب می‌شود.

ساماندهی و زیباسازی ورودی میدان امام علی(ع)، کاشت ۴۵ هزار بوته گل در محور چهارباغ عباسی و چیدمان سفره هفت سین در میدان امام خمینی(ره) از دیگر اقداماتی است که به گفته مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان در این منطقه انجام شده است.

وی با بیان اینکه نظافت شهری در اولویت برنامه‌های این منطقه قرار دارد، گفت: پاک‌سازی معابر عمومی، نظافت و شست‌وشوی سطح شهر و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در این ایام به‌صورت ویژه انجام می‌شود.

کلاهدوزان از تکمیل پروژه پیاده‌روسازی (سنگ‌فرش و جدول‌گذاری) خیابان چهارباغ خواجو و ضلع شرقی پل خواجو تا پل بزرگمهر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه به متراژ ۳۶۰۰ مترمربع از آذرماه جاری تاکنون با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ضلع شرقی پارک مشتاق نیز که دچار فرسودگی، خرابی و حادثه‌آفرینی شده بود سنگ فرش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار