مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۵ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۱۲۲ تردد از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین سال جاری در راه‌های سراسر استان ثبت شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 26 March 2023

فرزاد دادخواه اظهار داشت: یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۵۹ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان اصفهان وارد و یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۱۳۷ دستگاه وسیله نقلیه از جاده‌های آن خارج شدند که تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان در این مدت نسبت به سال قبل از آن ۲ درصد افزایش یافته ‌است.

وی ادامه داد: تردد خودروهای ورودی در جاده‌های شریانی مجهز به ترددشمار آنلاین در این استان از ۲۴ اسفند پارسال تا پایان روز پنجم فروردین امسال در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: در پنجمین روز از فروردین امسال یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۸۳ مورد تردد خودرو در جاده‌های این استان به ثبت رسید که این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در این روز ۱۴۳ هزار و ۲۰۱ خودرو وارد و ۱۴۵ هزار و ۱۸۷ خودرو خارج شدند که این تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان در این مدت نسبت به سال قبل از آن به ترتیب ۱۶ و ۱۳ درصد کاهش یافته ‌است.

دادخواه گفت: در روز گذشته بیشترین تردد در محور "بهارستان- اصفهان" و بالعکس ثبت شده که تردد در این محور به ۷۱ هزار و ۸۰۷ خودرو رسیده است.

وی اضافه کرد: پس از محور بهارستان- اصفهان، محورهای آزادراه زرین شهر- اصفهان و بالعکس، آزادراه نطنز - کاشان، شهرضا - اصفهان (سه راهی مبارکه، آزادراه کاشان- قم و بالعکس، اصفهان - زرین شهر و بالعکس جزو محورهای پر تردد استان اصفهان محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان همچنین گفت: بررسی سامانه پلاک خوان نشان می‌دهد که پس از خودروهای اصفهان با سهم ۴۶.۹ درصدی، خودروهایی با پلاک استان تهران (۱۵.۹ درصد)، فارس (۵.۹ درصد)، چهارمحال و بختیاری ( ۴.۲ درصد) و یزد (۲.۷ درصد) بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار