دختران گروه فرهنگی فانوس در اصفهان برای پنجمین بار و با شعار 《برمدار حسین》 در حال تدارک بزرگترین کاروان دخترانه کربلای معلی در دهه دوم فروردین ۱۴۰۲ هستند.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ 27 March 2023

اردوی کربلا گروه فرهنگی فانوس، پمپاژکننده انگیزه برای پیشبرد چشم‌انداز و فعالیت‌های بزرگترین گروه دخترانه کشور است و این چشم‌انداز و فعالیت‌ها برای سرمایه‌گذاری بر تربیت مربیان و مبلغان مؤثر در حوزه نوجوان و همچنین حضور آن‌ها میان نسل نوجوان و جوان تعریف شده‌است.

یکی از فعالیت‌های شاخص در کارنامه گروه فرهنگی دخترانه فانوس با شعار 《اینجا دختران میدان‌دار عرصه فرهنگی‌اند》 برگزاری اردوهای بزرگ و بی‌سابقه‌ در کشور است که بیش از ۱۷ سال در این عرصه سابقه دارد.

پیش ثبت‌نام سفر کربلای معلی برای دختران فانوسی در اواخر دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد که به گزارش روابط عمومی گروه فرهنگی فانوس در بازه سنی اعلام‌شده بیش از هزار نفر برای تشرف به عتبات عالیات نام نویسی کردند.

فانوسی‌ها بر اساس میزان حضور و فعالیت در برنامه‌های گروه اولویت‌بندی و طبق ظرفیت اردو که حدود ۱۶ اتوبوس است ثبت‌نام قطعی خواهندشد.

هزینه این سفر که به صورت زمینی خواهدبود در ۴ تاریخ، قسط‌بندی شده‌است؛ همچنین طرح بانی زیارت برای افرادی که به دلیل عدم توان مالی نمی‌توانند زائر باشند با کمک خیرین در دستور کار قرارگرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار