چهار کشته و دو مصدوم در یک تصادف خونین
محور مشگین شهر – پارس آباد از پرترددترین و حادثه‌خیزترین جاده های استان است به گونه ای که حدود 35 درصد تصادفات فوتی و جرحی استان اردبیل در این محور رخ می‌دهد. مسئولان سالهاست که وعده ایمن‌سازی این جاده را داده اند.
کد خبر: ۱۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹ 06 March 2015












عصر دیروز باز هم جاده های شهرستان مشگین شهر شاهد یکی از خونین ترین و دلخراش ترین تصادفات زمستان امسال بود.

به گزارش تابناک اردبیل، در این تصادف که در کیلومتر 60 جاده مشگین شهر به سمت پارس آباد رخ داد ، یک خودرو مسافرکش پژو با پنج سرنشین با کامیون باری شاخ به شاخ شد و تمامی سرنشینان پژو به زیر چرخ های کامیون رفتند.

برابر اعلام پلیس راه اردبیل- مغان علت این حادثه انحراف به چپ راننده سواری پژو بود که به احتمال قوی به دلیل سرعت زیاد در جاده لغزنده اتفاق افتاده است.

متاسفانه در این حادثه چهار سرنشین خودروی مسافربر پژو در دم کشته شدند و دو نفر نیز به شدت زخمی شده اند.

همچنین به گزارش تابناک اردببل به نقل از خبرگزاری ایرنا، عباس انوری ، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر گفته است به لحاظ متلاشی شدن خودرو پژو و گیر کردن اجساد در لای آهن پاره ها، امدادگران با استفاده از دستگاه برش اجساد را رها سازی کردند.

محور مشگین شهر پارس آباد از پرترددترین و حادثه‌خیزترین جاده های استان است به گونه ای که حدود 35 درصد تصادفات فوتی و جرحی استان اردبیل در این محور رخ می‌دهد. مسئولان سالهاست که وعده ایمن‌سازی این جاده را داده اند و اهالی مغان و مشگین شهر خواهان دو بانده شدن کامل این جاده هستند.

(تصویر خبر توسط جواد دهقانی خبرنگار ایرنا پس از اتمام کار امدادگران، از سر صحنه تصادف عکس برداری شده است.)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
نمیدونم چرا مسئولین هیچ توجهی نمیکنند شاید از مردن افراد خوشحال میشوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار