کد خبر: ۱۰۹۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ 06 April 2023

راهبرد تداوم برگزاری بازارچه ها و نمایشگاه صنایع دستی در مازندران؛ علاوه بر فروش هدفمند محصولات، معرفی جاذبه های فرهنگی و آیین های بومی و داخلی. نقش طرحی در توسعه صنعت صنعت گردشگری استان دارد و هنرمندان شرکت کننده بر ضرورت استمرار آن در طول سال تاکید دارند.

به گزارش ایرنا ، طبق هماهنگی های صورت گرفته ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران ۲۵ نمایشگاه دستی در ورودی شهرستان های این استان برپا شد تا هنرمندان صنایع صنایع تولید محصولات و تولیدات خود را به عرضه کنند.

هنرمندان صنایع دستی مازندران در ۸۸۵ غرفه این نمایشگاه از ۲۸ اسفند مبادرت به عرضه و فروش محصولات خود می کنند و می توانند از محل فروش آنها درآمد کسب کنند.

از آغاز نمایشگاه های صنایع دستی تا روز ۱۴ فروردین هنرمندان دستی استان مازندران افزایش ۱۴۰ میلیارد ریال محصولات تولیدی خود را به مشتریان بفروشند.

بر اساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در این مدت یک میلیون مسافر نوروزی از نمایشگاه های صنایع دستی استان بازدید و ادامه دارد.

هنرمندان صنایع دستی مازندران در 885 غرفه این نمایشگاه را به عرضه و فروش محصولات تولیدی خود انجام دادند که در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا در غرب مازندران با اشاره به استقبال فرهنگی نوروزی از این رویداد، بر ضرورت استمرار برپایی آن در همه ایام سال تاکید کرد. کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار