کد خبر: ۱۰۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰ 11 October 2015
روند تعمیر استخر شنای دولتی شهرستان رشت به کندی پیش می رود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما در حالیکه حدود 9 ماه از آغاز تعمیر استخر شنای کوثر می گذرد اما این طرح فقط حدود 35 درصد پیشرفت کار دارد و شناگران رشتی چشم انتظار بازگشایی این استخر دولتی هستند.

البته انتظار شناگران رشتی برای شنا در استخر کوثر بیشتر از 9 ماه است چرا که این استخر از 2 سال پیش به علت فرسوده بودن تعطیل شد.

تعطیلی تنها استخر شنای دولتی شهرستان رشت موجب بروز مشکلاتی برای تیم های واترپلو، شنا و شیرجه گیلان شده است بطوریکه این تیم ها مجبورند برای تمرین با پرداخت مبالغی در استخرهای شنای خصوصی تمرین کنند.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان امروز به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در رشت گفت : تاکنون برای تعمیر استخر شنای کوثر رشت یک میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.
پرویز گلریز ارم ساداتی علت کندی روند تعمیر این استخر شنا را تغییر نقشه و جانمایی جدید اعلام کرد.
بیژن خانجانی مشاور پیمانکار ساخت استخر شنای کوثر رشت هم گفت : تاکنون 5 بار نقشه بازسازی این استخر تغییر کرده و این دلیل اصلی کندی روند کار است.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان هم با قبول دلایل رییس هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی گیلان و پیمانکار طرح بازسازی استخر شنای کوثر گفت : در کنار این مشکلات کمبود اعتبار هم در کندی روند اجرای طرح تاثیر گذار بوده است.
مسعود رهنما افزود : برای تکمیل طرح بازسازی تنها استخر شنای دولتی شهرستان رشت به 30 میلیارد ریال نیاز است که در صورت تامین، انتظار شناگران برای شنا در این استخر تا شب عید نوروز به پایان می رسد.
هزار و 500 ورزشکار رشته شنا ، شیرجه و واترپلو در گیلان ساماندهی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار