با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت گرفت؛
آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی کشاورزی در بخش بزرک با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 11 April 2023

این مراسم با ادای احترام مسئولان استانی و شهرستانی همچون محمد شریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان و رضوان اصغری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اصفهان به مقام شهیدان روستای آزران از توابع برزک آغاز شد و در ادامه تقدیر از نمایندگان کشاورزان مجری طرح‌های آبیاری تجمیعی روستاهای آزران، آرنجن، تجره و ورکان صورت گرفت و با بهره‌برداری چند پروژه پایان یافت.

یکی از پروژه‌ها بازدید از نمایشگاه طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت شامل غرفه‌هایی از صنایع‌دستی و کارگاهی بخش برزک که با تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برزک به تولید رسیدند بود.

در ادامه آیین پلاک‌کوبی و اهدای سند بیش از 100 اصله درخت به دهیاری پنداس با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان باهدف حفظ درختان سنددار انجام شد.

پروژه برق‌رسانی استخر ۱۵۰ هزارمترمکعبی روستای تجره و آبیاری تجمیعی دیگر پروژه‌ای بود که در دستور کار قرار گرفت که اعتبار پیش‌بینی‌شده برای این پروژه 550 میلیون تومان بود و با مشارکت بنیاد به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه این مراسم مدیر معین قرارگاه‌های جهادی شهر برزک با ابراز خرسندی از سهیم‌شدن در این امر خیر افزود:  طرح‌ها و پروژه‌هایی در دست اقدام است که تلاش می‌شود در اولین فرصت نسبت به افتتاح و بهره‌برداری آن اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار