سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در اهواز گفت: این روز که توسط امام راحل نامگذاری شده، منحصر به یک اقلیم و یک جغرافیای خاص نیست بلکه یک ایده برای تشکیل امت واحد اسلامی و استراتژی ثابت برای دفع شر صهیونیسم بین‌المللی است.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 14 April 2023

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی روز جمعه در مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس در مصلی مهدیه اهواز بیان کرد: قطعا یکی از بزرگترین آثار امام خمینی (ره) تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس است که سال به سال و بلکه ماه به ماه آثار عظیم این حرکت برای امت اسلامی مشخص می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز گفت: همانگونه که امام راحل دستور دادند روز قدس روز هشدار به ابرقدرت ها بوده و تنها راه برای آزادی قدس شریف، پناه بردن به اسلام و قرآن و مهمتر از آن جهاد است.

وی افزود: اسرائیلی که در ۶۰ سال قبل شکستی نداشت در جنگ ۳۳ روزه با مردانی همچون سید حسن نصرالله رو برو شد که ضربه مهلکی به آنها زدند. امروز حسن نصرالله به صراحت اعلام می کند که سرباز ولایت فقیه است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ادامه داد: بعد از گذشت جنگ سوریه، در رسانه مطرح اسرائیل اعلام می شود که جنگ سوریه باید پنج سال طول بکشد و اگر آمریکا موفق نشود بشار اسد را ساقط کند امپراطوری آمریکا از بین خواهد رفت.

امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز آمریکا در غرب آسیا، از امام خامنه مدظله شکست خورده است و باید گفت عصر جدیدی در این دوره تاریخی فراهم شده است.

وی افزود: با وجود تمام ادعاها و بدی های فراوان دشمنان و کسانی که در جامعه تولید یاس می کنند، مطمئن باشید آینده از آن کسانی است که امروز راهپیمایی کردند و تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه خواهد ماند.

حاجتی تصریح کرد: مردم و امت ما همواره در صحنه بوده و پشت امام جامعه و ارزش های اسلامی ایستاده اند. این اغتشاشات اخیر، توطئه هایی است که به واسطه امت حزب الله از بین خواهد رفت.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه از استان خوزستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار