مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند در توسعه اشتغال پایدار کمک کند، این دانشگاه، علم را در عمل نشان داده که می تواند گره گشای بسیاری از مسائل برای ایجاد اشتغال باشد.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 18 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ منصور احمدی در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی رشته های مهارتی و مورد نیاز جامع شناسایی، تدوین و اجرا می شوند.

وی افزود: آموزش های مهارتی و کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری و حمایت های این اداره کل می تواند منجر به اشتغال و کارآفرینی برای جوانان شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام  عنوان کرد: استقبال دانشجویان از رشته های مهارتی این دانشگاه مبین این است که آنها به دنبال فراگیری یک مهارت و تخصص خاص برای اشتغال هستند و جامعه در حال گذار از نگاه کارمندی و پشت میز نشینی است.

دانشگاه جامع علمی کاربردی گره گشای بسیاری از مسائل برای ایجاد اشتغال است

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این دیدار گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند در توسعه اشتغال پایدار کمک کند، این دانشگاه، علم را در عمل نشان داده که می تواند گره گشای بسیاری از مسائل برای ایجاد اشتغال باشد.

نورالدین الیاسی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند هم سو با برنامه های این اداره کل فعالیت کند و مراکز آموزش علمی کاربردی باید فرهنگ کارآفرینی، آموزش کاربردی و عملیاتی را مبنای کار خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: تقویت زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی از طریق ارائه خدمات علمی، آموزشی و ترویجی شغل‌محور، ﺗﻌﺎﻣﻞ ﻭ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﻪ‌های ﻋﻠﻤﯽ، ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ و ترویجی ﺑﺎ محوریت اشتغال، کارآفرینی، ارتقای توانمندی کارجویان با ارائه آموزش‌های عالی و شغل‌محور، کمک به بهبود شاخص‌های اشتغال و بازار کار دانش آموختگان دانشگاهی، اعطای مجوز کاریابی تخصصی به مراکز آموزش علمی کاربردی، تسهیل دسترسی به اطلاعات بازار کار برای هدایت تسهیل‌گران حوزه کسب و کار و نیروی کار از محورهای اصلی این تفاهم نامه همکاری است.

لازم به ذکر است؛ در پایان این دیدار طرفین بر همکاری و تعامل هر دو دستگاه با عقد تفام نامه اجرایی تأکید کردند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار