جانشین فرمانده انتظامی آمل گفت: امروزه مهم‌ترین و موثرترین یاری به پلیس در ایجاد امنیت در فضاهای مجازی، خود‌کنترلی شهروندان است.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان آمل، ابراهیم شجاعی شامگاه یک‌شنبه در نشست با مردم این شهرستان اظهار کرد: مردم در جامعه تولید امنیت می‌کنند و پلیس نگهبان و حافظ آن است.
وی افزود: امنیت در هر جامعه حاصل یک فرآیند است، چنانچه در هر فرآیند عوامل مختلفی در کنار یکدیگر با هماهنگی فعالیت دارند تا محصول مورد نظر به ثمر برسد.
شجاعی با تاکید بر اینکه نقش مردم در تولید امنیت جامعه بسیار شاخص است، تصریح کرد: با هشدارهای انتظامی و پلیسی، مردم باید درس گرفته و پیشگیری از جرم را به ثمر آورند.
جانشین فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه اگر امروزه شاهد ایجاد امنیت در مرزهای بین ایران و کشورهای همسایه، شهر و روستاها هستیم باید تلاش و مجاهدت شهیدان و رزمندگان را به‌خاطر بیاوریم، بیان کرد: نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف در کشور شهدای زیادی را تقدیم کرده است پس باید قدردان این آرامش و آسایش باشیم زیرا برای آن بهای سنگینی جهت ایجاد امنیت پرداخت شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه امنیت نقش کلیدی در زندگی انسان‌ها دارد، نقش‌آفرینی در تولید امنیت و فرآیند آن را امری همگانی دانست و خاطرنشان کرد: پلیس با تدبیر امکانات موجود و حضور موثر، افزایش گشت‌ها و همکاری خوب مردم در توسعه امنیت محله‌محور تاکنون در این شهرستان در راستای ایجاد امنیت و برخورد با ناامنی گام‌های بزرگی برداشته است.
شجاعی از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته نیروی انتظامی خبر داد و یادآور شد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب که در سال‌ جاری، توانستیم دست به اقدامات مطلوبی بزنیم.
وی اظهار کرد: اگر چه در گذشته پلیس تنها در حوزه امنیت فضای حقیقی فعالیت داشت ولی امروزه دغدغه پلیس در فضای مجازی هم افزوده شده است زیرا با توسعه زندگی شهری و پیشرفت تکنولوژی پلیس باید خود را به دستاوردهای نوین تجهیز کند.
شجاعی در پایان گفت: امروزه مهم‌ترین و موثرترین یاری به پلیس در ایجاد امنیت در فضاهای مجازی، خودکنترلی شهروندان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار