بررسی وضعیت ثبت نام بیش از پنج هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 25 April 2023

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم گفت: طرح تفکیکی برای واگذاری اراضی به متقاضیان واجد شرایط تهیه و تصویب شده است.

حسین منصورزاده افزود: بررسی وضعیت ثبت نام بیش از پنج هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان از نظر سابقه واگذاری دولتی (از سامانه جامع املاک و مستغلات)، استعلام سابقه مالکیت از اداره ثبت اسناد و املاک و استعلام تسهیلات بانک مسکن انجام پذیرفته است.

وی گفت: فرم بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان که به دلایل مختلف نیاز به اصلاح داشت پس از بررسی‌های لازم برای سیر ادامه مراحل ثبت نام مورد اصلاح قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم درباره نحوه تامین زمین در شهرهای ۶ گانه شهرستان سمیرم افزود: در شهر حنا، تغییر نمایندگی اراضی واقع در حریم و محدوده شهر اجرا شد و زمینی وسعت ۲۶ هکتار داخل محدوده پس از تهیه طرح تفکیکی و مصوب شدن در کمیسیون ماده پنج، از اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن شهرستان تحویل داده شد.

منصورزاده گفت: این زمین به تعداد ۲۴۵ پلاک بوده که برای ۴۹۰ متقاضی دارای شرایط فعال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در شهر کمه، زمین های مازاد مسکن مهر این شهر به وسعت پنج هکتار پس از تهیه طرح تفکیکی و تصویب در کمیسیون ماده پنج استان اصفهان به تعداد ۳۹ پلاک برای ۳۹ متقاضی دارای شرایط فعال، به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تحویل داده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم گفت: در شهر ونک زمینی به وسعت پنج هکتار برای تغییر نمایندگی در نظر گرفته شده که تبصره یک ماده ۴۷ (حق مرتع) توسط اداره کل راه و شهرسازی واریز شده و در این شهر مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد.
منصور زاده افزود: برای شهر فتح آباد زمینی به وسعت چهار هکتار برای اجرای طرح در نظر گرفته شد و تغییر نمایندگی نیز انجام شد و متقاضیان، شامل تخصیص زمین می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار