کاهش نرخ کارمزد تسهیلات و تخصیص طرح بدون آورده اولیه از تسهیلات ویژه برای مسکن دار شدن مددجویان کمیته امداد است.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 11 May 2023

سید مصطفی انوری، گفت: تاکنون با بررسی‌های انجام شده از ۱۰ هزار و ۱۸۳ نفر مددجوی تحت حمایت که در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام قطعی داشته اند، هزار و ۹۳۴ مورد برای شروع ساخت با تخصیص پروژه به انبوه سازان واگذار شده است.

انوری با اشاره به اینکه درحال حاضر حمایت کمیته امداد برای تامین مسکن خانوار‌های ۳ نفر به بالا اختصاص دارد، افزود: طبق تفاهم‌های صورت گرفته فی مابین کمیته امداد با وزارت راه و شهرسازی طی ابلاغیه به استان ها، به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد که واجد شرایط دریافت مسکن هستند، آورده اولیه در مرحله نخست ساخت دریافت نمی‌شود و پروژه تخصیص داده خواهد شد اما در نهایت این آورده را باید متقاضی پرداخت کند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های درحال پیگیری توسط دولت، کاهش نرخ کارمزد تسهیلات ۱۸ درصدی، به نرخ سود بانکی ۴ درصدی برای مددجویان است که در زمان پرداخت تسهیلات بانکی و براساس دهک خانوار مشخص خواهد شد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان گفت: وام، کمک‌های بلاعوض و حمایت‌های خیران، به مانند سایر پروژه‌های مسکونی که در دست اجرای این نهاد قرار دارد، به متقاضیان واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن نیز ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار