امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : حساب دختران عفیفی که فریب خورده‌اند، از افرادیکه عامدانه و با دریافت دلار دست به این اقدام می‌زنند، جداست و باید با امر به معروف و نهی از منکر آنها را ارشاد و هدایت کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 12 May 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار کرد : مردم ما مسلمان و پایبند به قانون و شرع اسلام هستند و مطالبه مردم برخورد قاطعانه با بی حجابی و بی بند و باری در جامعه است.

وی گفت : افسانه شکست ناپذیری اسرائیل به تاریخ پیوسته و بشدت خدشه‌دار شده و امروز در لاک دفاعی فرو رفته و سپر آهنین آنان نیز در برابر موشک‌های گردان‌های مقاومت کارآیی خود را از دست داده‌اند.

 امام جمعه ایلام ادامه داد : کشورهای غربی به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی سال گذشته با سازماندهی اغتشاشات در ایران به خیال خام خود سرنگونی ایران اسلامی را در سر می‌پروراندند، ولی امروز خود درگیر اختلافات عمیق داخلی شده و مشکلات بین سردمداران این رژیم منحوس قبل از آنکه موشک‌های مقاومت آنها را نابود کند، نابودی اسرائیل را نزدیک کرده است.

وی افزود :  این نشان اقتدار جمهوری اسلامی و افول ابرقدرتی آمریکا است، آمریکا مفتضحانه از عراق و سوریه شکست خورد و افغانستان فرار کرد و مسیر تاریخی جهان در حال تغییر است و جمهوری اسلامی ایران با عمق راهبردی که دارد از بازیگران صحنه‌های جهانی است.

وی مطرح کرد : موج مهاجرت معکوس شهرک نشینان اسرائیلی تشدید شده و تاکنون حدود ۲ میلیون صهیونیست اراضی اشغالی را ترک کرده اند و حاضر به ادامه این وضعیت نیستند، انقلاب نوجوانان در داخل فلسطین اشغالی، تهدید جدی مقاومت از لبنان و سوریه، یمن و جمهوری اسلامی، ناکارآمدی گنبد آهنین پوشالی آنان و فرار سرمایه گذاران از عوامل تسریع این رژیم منحوس است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار