مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی و طی روزهای آینده مسابقات تکواندوی نوجوانان کشور ویژه آقایان و بانوان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 12 October 2015

ایوب بهتاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی از 20 مهر‌ماه برگزار می‌شود که اولین روز این هفته به نام ورزش جانبازان و معلولان نامگذاری شده که محور برنامه‌ها در این روز برگزاری جشنواره ورزشی جانبازان، معلولان و ایثارگران است که در نخستین روز این هفته برگزار می‌شود.

وی به نشست با هیئت جانبازان، معلولان، اعضای کمیته پارالمپیک و دیدار با خانواده‌های جانبازان و ایثارگران ورزشکار هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت مسابقات بسکتبال با ویلچر نیز به همراه شنای بانوان معلول برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در دومین روز از هفته تربیت بدنی که با عنوان ورزش دانشجویی، دانش‌آموزی، کارگری و کارمندی نامگذاری شده جشنواره ورزشی این گروه‌ها به همراه ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان دولت برگزار می‌شود.

بهتاج افزود: سومین روز این هفته به نام قهرمانان و نام‌آوران نامگذاری شده که در این روز شاهد آغاز مسابقات تکواندوی نوجوانان کشور در اردبیل هستیم که امیدواریم میزبان شایسته برای این رویداد ورزشی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در این روز نشست با اعضای ستاد حمایت از تیم‌های ورزشی مستعد برای حضور در المپیک ریو و آسیایی آینده به انجام می‌رسد تا هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های منسجمی را در این بخش شاهد و ناظر باشیم.

بهتاج اضافه کرد: چهارمین روز این هفته به نام ورزش، بسیج و نیروهای مسلح و ایثارگران نامگذاری شده که در این روز نیز غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات کوهنوردی ویژه ایثارگران و دیدار با ورزشکاران ایثارگر به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: در این هفته که پنجمین روز آن با نام ورزش همگانی،‌ بانوان و سلامت خانواده نامگذاری شده برنامه‌هایی در راستای توسعه ورزش بانوان و ارتقا سلامتی مردم به انجام می‌رسد.

بهتاج با بیان اینکه در طول این هفته پیاده‌روی با خانواده، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و همچنین توجه به توسعه ورزش بانوان و فراگیر کردن این فعالیت‌ها مد نظر قرار گرفته است، اظهار کرد: 25 مهر ماه ششمین روز این هفته به نام ورزش، دانشگاه و سازمان‌های مردم نهاد نامگذاری شده که در این روز نیز با محوریت دانشگاه‌ها و مراکز علمی، برگزاری مسابقات متعدد را شاهد می‌شویم و آغاز رقابت‌های تکواندوی نوجوانان کشور ویژه دختران به انجام می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: آخرین روز این هفته به نام تربیت بدنی، ورزش و توجه به فرهنگ عاشورایی نامگذاری شده که مراسم سوگواری جامعه ورزشی در زورخانه علی‌ابن ابیطالب برگزار شده و با توجه به تقارن این هفته با ایام سوگواری ماه محرم برنامه‌های فرهنگی، ورزشی از قبیل همایش صبحگاهی همراه با مراسم عزاداری به انجام می‌رسد.

بهتاج افزود: نشست صمیمانه هم‌اندیشی اخلاق در ورزش با محوریت اعتلای فرهنگ عاشورایی و اخلاق ارزش‌مدارانه ویژه مربیان و مدیران ورزشی برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار