مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: به دنبال شرایط پایدار حاکم بر جو منطقه دمای هوای استان کرمانشاه تا پایان هفته جاری صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 17 May 2023
 رحمت الله جلیلیان 
فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی تا صبح روز جمعه شرایط پایداری در سطح استان حاکم خواهد بود.

وی افزود: طی این مدت دمای استان صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با رشد ابر پیش بینی می‌شود، به دنبال این وضعیت از اواسط وقت روز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده موجی ناپایدار جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این موج ناپایدار به تناوب سبب وزش باد، رگبار باران و رعد و برق می‌شود، شرایط ناپایدار که از روز شنبه تا دوشنبه نمود بیشتری خواهد داشت در برخی نقاط ممکن است با رگبار تگرگ نیز همراه شود، همچنین دمای هوا تا پایان هفته روندی افزایشی و در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش می‌يابد.

دولتشاهی تاکید کرد: اما در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل پنج و حداکثر ٢۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده، در این بازه زمانی خسروی با بیشینه دمای ٢۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ماهیدشت با کمینه دمای ٢ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار