دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: فضای مجازی بیشتر از گذشته توسط پلیس فتا در حال رصد خواهد بود و افرادی که اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کنند باید برای موضوعات خود سند محکمی داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 21 May 2023

سید عباس بارودکو در حاشیه دیدار با زندانیان شهرستان اردستان در زندان شهر نائین، اظهار کرد: امروز با ۲۸ زندانی شهرستان اردستان در زندان نائین به‌صورت خصوصی دیدار و گفت‌وگو شد و مسائل و مشکلات و درخواست‌های آنها بررسی و آن مواردی که قانونی بود مورد موافقت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیشترین دلیلی که افراد در زندان نائین حضور دارند موضوع سرقت و مواد مخدر است، افزود: سرقت خط قرمز ماست و همان‌گونه که تاکنون در خصوص سارقان کمترین عفو و تخفیفات را قائل بودیم بار دیگر نیز تأکید می‌کنیم در اجرای احکام متهمان سرقت نیز سختگیرانه عمل می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان در خصوص پیگیری‌های مقام قضایی درباره مسائل و مشکلات شهر، گفت: با هماهنگی شهرداری و رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و حمایت دستگاه قضایی مشکلات سد معبر در نقاط مختلف شهر اردستان برطرف شده است. تأکید داریم هر قسمتی که سد معبر باعث به زحمت افتادن مردم شود و خارج از عُرف باشد، آن معضل در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

بارودکو در خصوص وضعیت سگ‌های ولگرد در اردستان، تصریح کرد: با همراهی شهرداری اردستان موضوع ساماندهی سگ‌های ولگرد در اردستان انجام می‌شود که اجرای آن نیازمند تجهیز و امکانات و صرف هزینه است که شهرداری این موارد را متقبل کرده است.

وی یکی از مشکلاتی که در شهر اردستان وجود دارد را موتورسواری نوجوانان و افراد بدون گواهینامه عنوان کرد و گفت: به همه خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان هشدار می‌دهیم موتورسیکلت‌هایی که راکبان آنها کمتر از سن قانونی ۱۸ سال داشته باشند بدون هیچ‌گونه تخفیفی توقیف خواهد شد و سپس به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان تأکید کرد: خانواده‌ها به هیچ عنوان اجازه موتورسواری فرزندانشان بدون گواهینامه را ندهند، زیرا در برابر خطرات و حوادث احتمالی ناشی از این بی‌قانونی مسئول هستند.

بارودکو با بیان اینکه حسب دستور دادستان کل کشور از این پس فضای مجازی بیشتر از گذشته و دقیق‌تر توسط پلیس فتا در حال رصد خواهد بود و افرادی که اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کنند باید برای موضوعات خود سند و مبنای محکمی داشته باشند در غیر این صورت پاسخگوی ادعای خود خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع نزاع و درگیری سومین جرم شهرستان اردستان است که اتفاق می‌افتد و اگر فردی در درگیری‌های دسته‌جمعی حضور فیزیکی داشته باشد با توجه به اینکه در جامعه ناامنی روانی ایجاد می‌شود با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد و شدیدترین مجازات در نظر گرفته می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار