جبهه پایداری استان کرمانشاه باصدور بیانیه ای، خواستار ورود قاطع دستگاه‌های امنیتی و شورای نگهبان استان برای جلوگیری پیگیری‌های خارج از چارچوب و فشار برخی نمایندگان استان بر قوه مجریه شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ 23 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه جبهه پایداری استان کرمانشاه بیانیه‌ای پیرامون پیگیری‌های خارج از چارچوب برخی نمایندگان استان صادر کرد که در متن بیانیه چنین آمده است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ثُمَّ یَأتِی مِن بَعدِ ذَلِکَ عَام فِیهِ یُغَاثُ ٱلنَّاسُ وَفِیهِ یَعصِرُونَ (٤٩)

آنگاه بعدازآن [دوره سخت و دشوار]سالى می‌آید که مردم در آن بارانِ [فراوان]یابند و در آن [سال از محصولات کشاورزى]عصاره میوه می‌گیرند.

آنچه از کلام نورانی امیرمؤمنان (صلوات‌الله‌علیه) در بیان ظلم حاکمان برداشت می‌شود، ظلم حاکمان و سکوت مردم در برابر ظالم سبب خشک‌سالی و قحطی می‌گردد.

اولین ثمره انقلاب اسلامی نفی حکومت طاغوت و ظلم سازمان‌یافته پهلوی بود، امروز در گام دوم انقلاب شاهد رشد دو و نیم برابری جمعیت نسبت به اول انقلاب هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته خدمات درخور شأنی به مستضعفین ارائه دهد و در این چهل‌ساله مسیر صعود به سمت قله را با سرعت به سزایی به نسبت سرعت متوسط پیشرفت عدالت در جهان طی نماید.

یکی از مسائلی که در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی تأثیر بسزایی دارد، تمرکز راهبردی مسئولین بر رسالت تخصصی‌شان می‌باشد.

هرکجا که هم‌افزایی و همکاری کاهش‌یافته، دخالت و درگیری در قوای سه‌گانه را داشتیم، سرعت پیشروی ما به سمت قله و چشم‌انداز جمهوری اسلامی کمتر گردیده است.

امروز شاهد هستیم که دولت انقلابی بر پایه انجام وظایف خود مصر بر انتخاب مدیران پاک دست، جهادی و متخصص می‌باشد، اما برخلاف فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در کار دولت و تأکید بر تمرکز در حیطه قانون‌گذاری، بعضاً دخالت در انتصابات داشته و در پیشبرد اهداف دولت خلل وارد کرده‌اند.

الحمدالله امروز شاهد عزم راسخ دولت بر خدمت عادلانه به مردم و پاسخی قاطع بر سهم‌خواهی‌های نمایندگان در مدیریت اجرایی کشور بودیم.

ضمن تشکر از حمایت‌های وزیر کشور از تصمیم استاندار کرمانشاه، بعد از گذشت دو سال از دولت آیت‌الله رئیسی مردم خواهان سرعت بخشیدن بر تغییر مدیران ارشد و میانی برای خدمت عالمانه و مجاهدانه هستند، لذا ضمن محکومیت تعاملات اخلالگرانه چند تن از نمایندگان استان، پیگیری‌های خارج از چارچوب آن‌ها و فشار بر قوه مجریه، می‌بایست دستگاه‌های امنیتی و شورای محترم نگهبان استان ورود قاطعی به این مسئله داشته و به جهت جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی، برخورد قاطعی با هر حرکتی که در تعارض با منویات مقام معظم رهبری (ادام الله ظله العالی) اعم از سهم‌خواهی نمایندگان و یا اخلال درحرکت دولت به نفع مردم است را داشته باشند.

ان‌شاء‌الله به‌زودی مردم طعم شیرین خدمت از سوی مسئولین استان را چشیده و نعمات الهی در پیوند مستحکم مردم و حاکمیت فتح الفتوح‌وار روزی‌شان گردد.

جبهه پایداری استان کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار